Saturday, July 8, 2017

PREDICTION 4D FOR FINAL TIPS SUNDAY - JULY 09, 2017

Selamat malam semua rakan-rakan Blog Uncle,

Tahniah dan terima kasih kepada rakan-rakan yang telah memberi comments di Blog Uncle. Tak sia-sia usaha Uncle selama ini, ternyata ramai rakan-rakan yang telah merasai kemenangan 4D hasil daripada Final Tips yang Uncle kongsikan didalam Blog ini.  

Kepada yang nak jual nombor didalam Blog ini, lupa kan lah niat anda semua, kerana disini rakan-rakan boleh dapatkan Nombor 4D Percuma dan tiada bayaran satu sen pun. 

Kepada rakan-rakan Blog ini, teruskan setia follow Final Tips dari Uncle, dan Bookmarks kan link Blog ini di Laptop atau Komputer anda semua.

Uncle sudah bagi Final Tips Terbaik kepada rakan-rakan semua dan Uncle minta tolong satu saja, TOLONG SHARE LINK BLOG ini di account Facebook, Group Facebook atau twitter anda semua, supaya semakin ramai yang join semakin meriah groups kita disini.

Baiklah seterusnya Uncle akan bagi Final Tips Terbaik untuk Draw Ahad 09 Julai 2017 ;

Seperti biasa pesanan daripada Uncle, sila beli ikut kemampuan dan beli ikut counter yang disyorkan, tetapi rakan-rakan digalakan untuk membeli ketiga-tiga counter MKT untuk menggelakan terlepas peluang sekiranya Nombor Final lari pintu.

PREDICTION 4D FOR FINAL TIPS SUNDAY - JULY 09, 2017 

COUNTER
FINAL TIPS FOR SUNDAY
JULY 09, 2017

MAGNUM4D


1489


MAGNUM4D


1259

SPORTS TOTO


4259
Final Tips kali ini cuma ada 3 set yang terbaik, rakan-rakan boleh pilih kesemua atau pun pilih satu atau dua sahaja dari Final Tips diatas. Diingatkan sekali lagi Beli Tegak dan Ibox Big - Small. 

Semoga malam esok Final Tips Uncle ada yang naik PODIUM dan memberi kemenangan besar buat rakan-rakan semua. 

Good Luck and Bet at your own Risk.

No comments:

Post a Comment