Sunday, July 30, 2017

PREDICTION 4D FOR SPECIAL DRAW TUESDAY - AUGUST 01, 2017

Selamat malam semua rakan-rakan blog Uncle, 

Selasa ini ada Special Draw lagi...jangan lepaskan peluang anda untuk menang 4D, siapa yang rajin cai nombor dan buat banyak latihan pasti akan dapat menang 4D dan mendapat PODIUM.

Bermain nombor 4D ini perlu bijak dan pandai mengatur strategi untuk membuat pertaruhan setiap draw, terdapat diantara rakan-rakan yang didalam blog ini amat bijak bermain dengan semua tips yang Uncle bagi..Sebagai contoh dia beli kesemua tips yang Uncle bagi tetapi bet dengan cuma RM0.10 - Ibox dan Tegak. Kalau rakan-rakan tengok rekod dalam satu bulan, Berapa kali tips Uncle naik Podium ? Berapa kali tips Uncle Naik Special Prize atau Consolation Dan Berapa kali tips Uncle langsung semuanya masuk ke Laut ? Rakan-rakan cari sendiri jawapan dia...[buka posting2 sebelum ini]

Bermula dengan modal RM0.10 dan keyakinan yang tinggi, anda pasti boleh berjaya, Sedikit demi sedikit, lama-lama menjadi bukit. Yang penting mesti ada kesungguhan dan displin diri.




Baiklah seterusnya Uncle postkan dulu Carta dan Ramalan khas buat Special Draw Selasa ini [ 01 Ogos 2017]



Carta ini memang nampak simple dan senang nak buat, tetapi nak menghasilkan nombor terbaik perlukan teknik kiraan yang tersendiri dan kena buat banyak analysis. Siapa yang nak Follow Final tips selasa ini teruskan bersama Blog Uncle ini, semoga selasa ini kita semua dapat PODIUM.

Selamat mengecai Nombor 4D dan Good Luck..

No comments:

Post a Comment