Thursday, August 17, 2017

PREDICTION 4D FOR DRAW SATURDAY - AUGUST 19, 2017

Selamat malam semua rakan-rakan setia Blog Uncle,

Uncle baca setiap komen-komen rakan-rakan didalam Blog ini, terima kasih kepada yang komen positif dan sentiasa support Blog ini. Uncle telah cuba sedaya upaya berkongsi Ramalan Terbaik didalam Blog ini, tapi ada juga yang tidak puas hati dan dengki dengan Blog ini..Kat sini Uncle nak bagitahu kepada yang tidak Puas Hati dengan Ramalan dari Blog ini...Dengan hormatnya anda dipersilakan pergi jauh-jauh dari Blog ini, melainkan anda ada sesuatu niat yang tidak baik kepada rakan-rakan didalam Blog ini..So Hati-Hati lah dengan orang macam ini, Uncle sudah kerap kali delete komen orang macam ini tetapi dia masuk lagi...kira nak pancing member-member dalam Blog ini masuk group dia lah tu..

Amaran keras dari Uncle : JANGAN LETAK NOMBOR TELEFON ANDA DIDALAM BLOG INI....DAN UNCLE TIDAK AKAN PERNAH SAMA SEKALI WHATSAPP ATAU SMS NOMBOR KAMU SEMUA..

Baiklah Uncle pendekan cerita malam ini, kita teruskan dengan Carta dan No Ramalan Awal Sabtu [19.08.2017]



Seperti biasa ada  CARTA dan NO RAMALAN, Rakan-rakan boleh mula membuat analisa digit-digit terbaik untuk sabtu ini. Final Tips Uncle akan update kemudian. Semoga sabtu ini kita akan dapat PODIUM lagi...Good Luck All.




No comments:

Post a Comment