Tuesday, October 31, 2017

PREDICTION 4D FOR FINAL TIPS TUESDAY - OCTOBER 31, 2017

Selamat pagi semua rakan-rakan Blog Uncle, 

Semua nampak ceria pagi ini, ramai yang dah sedia modal kaw2 untuk draw hari ini, tapi kena ingat Today is Special Draw ! ! ! esok ada lagi draw Rabu, so bermain lah dengan bijak. 

Pagi ini Uncle happy kerana ada beberapa rakan-rakan kita yang telah menghantar email kat Uncle mengucapkan syukur dan terima kasih kerana telah menang PODIUM Ahad lepas. Terima kasih juga kepada rakan-rakan yang telah memberi comments di Blog Uncle.

Uncle ucapkan terima kasih kepada semua rakan-rakan yang menyokong Blog Uncle selama ini, walaupun diserang oleh pelbagai comments sampah dan kutuk kan serta cacian daripada mereka yang dengki dengan Ramalan Uncle.

Pagi ini juga Uncle nak umumkan, sekiranya ada rakan-rakan yang menang besar dah berhasrat untuk menyumbang sedikit untuk membangunkan Blog ini, rakan-rakan boleh lah membuat donation melalui link address dibawah ini : 

1FmVhpbsxfK9tucvPQAnQ2wZpnCa4L5FUU

Sumbangan adalah didalam bentuk Bitcoin, ini adalah untuk menjaga kerahsian peribadi penderma. Cara untuk menggunakan Bitcoin rakan-rakan boleh search di Google atau Youtube.

**Peringatan DONATION ini bukan PAKSAAN, Uncle tidak meminta wang daripada rakan-rakan semua, ini terpulang kepada rakan-rakan sendiri.

Baiklah seterusnya Uncle post kan FINAL 4D TIPS khas untuk Special Draw hari ini.

FINAL 4D TIPS SPECIAL DRAW TUESDAY - [31.10.2017]


Special Draw hari ini Uncle target Sports Toto lagi, Cuma ada 3 set sahaja Final Tips yang terbaik hari ini. rakan-rakan sila beli tegak dan ibox [BIG/SMALL].

Semoga malam ini Final Tips Uncle akan meletup PODIUM lagi..

GOOD LUCK AND BET AT YOUR OWN RISK

No comments:

Post a Comment